به روز

به روز
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان به روز و آدرس javad-pc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سیبنا: شركت ال جی اولین تلویزیون سه بعدی بدون لرزش جهان را با استفاده از تکنولوژی Cinema 3D در ایران معرفی کرد.

این تلویزیون LW6500 Cinema 3D نام دارد که توانست مدرک Flicker-free را از Intertek و TUV دریافت کند.

این محصول اولین تلویزیون کاملا بدون لرزش (flicker free) دنیا است که برای اولین بار توسط شرکت LG به بازار عرضه می شود. همچنین این سری از تلویزیون ها از عینک های سه بعدی راحت تری استفاده می کنند.

به گفته کی ون مدیر بخش CEO شرکت LG، با توجه به انتقاد کاربران تلویزیون های سه بعدی از لرزش های بیش از حد و همچنین وزن نسبتا زیاد عینک های اکتیو، ال جی با تکیه بر دانش محققین خود و تجربه شرکت، آماده عرضه تلویزیون های سه بعدی بر پایه تکنولوژی Cinema 3D شده است. به گفته ایشان Cinema 3D قدم بزرگی در نمایش تصاویر سه بعدی و افزایش جذابیت و کیفیت آنها جهت ورود به منازل کاربران ایجاد می‌نماید.

گواهینامه تلویزیون بدون لرزش توسط دو شرکت معتبر اروپایی Intertek و TUV به شرکت LG برای طراحی و عرضه این محصول اهدا شده است. تصاویر صاف و بدون لرزش باعث جلوگیری از ایجاد سرگیجه و خستگی چشم می شود. همان مواردی که کاربران دیگر محصولات سه بعدی بارها از آن شکایت کرده بودند.

در این مراسم همچنین داریوش مهرجویی کارگردان با ابراز خوشحالی از ورود سریع جدیدترین محصول و فناوری سه‌بعدی در ایران،گفت: ایرانی‌ها همیشه توانسته‌اند با استفاده از هوش و استعداد خود فناوری‌های نوین را علیرغم سنگ‌اندازی‌های زیاد در دست بگیرند و خود را به بهترین فناوری‌های روز دنیا وفق دهند.

وی افزود: من نیز از دیدن سه‌بعدی فیلم در این تلویزیون‌ها لذت می‌برم و بزودی فیلمی را با استفاده از فناوری سه‌بعدی خواهم ساخت تا ایرانیان از تماشای آن با این تلویزیون‌ها لذت ببرند.

این محصول دارای مشخصات ویژه ای ذیل می باشد :

زاویه دید وسیع

امکانات تلویزون هوشمند (Smart TV)

گواهینامه DLNA

Wifi

نور پس زمینه LED

نرخ بروز رسانی ۱۲۰Hz

گواهینامه DivX Plus/HD

به گفته مسولین این شرکت، تاریخ عرضه تلویزیون های ال جی با تکنولوژی Cinema 3D به احتمال زیاد ماه مارچ خواهد بود. در ایران نیز، این محصول به زودی توسط شرکت گلدیران عرضه خواهد شد
.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:, ] [ 21:7 ] [ محمد جواد براری ]

About

در یاد گیری بهم کمک کنیم
Blog Custom
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 79
بازدید کل : 24658
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


دانلود فایل